Adferdsbasert innhold og reklame
Hvordan brukes algoritmene og hva skjer med gjennomsnittsforbrukeren?
Kursavgift
Medlemmer: 950 NOK ekskl. mva.
Andre: 1 600 NOK ekskl. mva.
Pris for abonnenter 0 NOK
AJOURFØRINGSKURS

Hva lærer du?
Adferdsbasert innhold og reklame - hvordan brukes algoritmene og hva skjer med gjennomsnittsforbrukeren?
Hva er egentlig adferdsbasert annonsering, og hvordan fungerer slik markedsføring? Kan bruken av adferdsbasert reklame påvirke oppfatningen av hvem gjennomsnittsforbrukeren i markedsføringsrettslige vurderinger er?
Dette er et av temaene fra det årlige medie- og markedsrettskurset 2023.
Opptaket er tilgjengelig fra publisertdato, som er 4. oktober 2023.
Hvem passer kurset for?
Advokater, jurister, offentlige ansatte og andre rådgivere i bedrifter som jobber både mye og lite med problemstillinger knyttet til forskjellige typer medier.
Leksjoner
Adferdsbasert innhold og reklame – hvordan brukes algoritmene og hva skjer med gjennomsnittsforbrukeren? |
Advokat Martha Brygfjeld, Advokatfirmaet GjessingReimers AS, Oslo |
Adferdsbasert innhold og reklame – hvordan brukes algoritmene og hva skjer med gjennomsnittsforbrukeren? |
Direktør For data Og Analyse Jon Scheistrøen, Aller Media AS |
Foredragsholdere
Praktisk informasjon
Opptaket blir tilgjengelig fra publisertdato.
Du kan ta kurset på PC/Mac, nettbrett eller mobil. Du kan se kurset flere ganger, og selv bestemme hvor stor del du ønsker å se av gangen.
Enkeltkjøp gir deg tilgang i 180 dager. Ønsker du lengre tilgang – bli JUS Abonnent
https://www.jus.no/abonnement/
Publisert: 4. okt. 2023